Sunday, October 2, 2011

[Twitter] 110929 Hongki

skullhong “@enyou007: 다음날 차를 험하게 다룬 대가로 추가 금액을 요구하셔서 추가 금액까지 지불하였습니다. 하지만 다음날인 오늘 인터넷으로 현장 유출 사진과 함께 가수를 비방하는 글이 올라왔기에 심히 유감을 표하는 바입니다.”
Translation: “@enyou007: The car was handled in a careless manner. As a price to pay for, the car owner requested for an additional fee on the next day and we have paid for it. However, the photos and also the defamation words about the singers that were leaked on the internet today are seriously regrettable.”

skullhong “@enyou007: 현장에서 F.T 아일랜드는 단지 콘티대로 촬영에 임하고 있었습니다. 분명 콘티상 차 위에 올라 질주하는 씬이 있다고 사전에 협의 하고 동의 했음에도 불구하고 차주는 현장에서 불만삼아 촬영 도중에 이탈 하셨고”
Translation: “@enyou007: FTIsland was merely following the script at the filming spot. There is, apparently, a scene whereby FTIsland is supposed to go up the car, belting down the road and this was agreed upon previously. However, the car owner showed his displeasure at the filming spot and dropped out of the initial plan.”

skullhong “@enyou007: 안녕하세요. F.T 아일랜드 뮤직비디오 감독 김은유 입니다. 인터넷에 퍼진 촬영 현장 사진은 사전 동의 없이 차주께서 무단으로 올린 내용이며 F.T 아일랜드의 주행 씬은 사전에 협의가 되어 있었습니다.”
Translation: “@enyou007: Hello. I’m Kim Eunyoo, the director for FTIsland’s MV. The photos on the MV filming that are spreading on the internet were uploaded by the car owner without permission and notice. The scene whereby FTIsland was travelling was agreed upon earlier.”
skullhong 오잉?앞뒤말없이 글쓴거야? 우리욕먹으라고?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ사진은왜올리셨디야 그런거 공개하기전까지 비공개예요 앞뒤말다시생각해봐요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋ
Translation: Hmm? Writing without making any sense? Putting us to shame? Kekekekekekekekekekekeke! Why are the photos uploaded? Those are not for the public’s eye until they are released. Try to think of words that make sense, kekekekekekekekekekekeke!
skullhong “@AsiaPrince_JKS: “@skullhong: 우리형…왔다…^^”ㅡ응 그래 홍기야 형 찾았니? …….어색돋네ㄲㄲ”ㅡㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ행님 촬영장놀러가면 반겨줌?얼마전에 홍성창감독님뵜어용
Translation: “@AsiaPrince_JKS: “skullhong: Our hyung… is back…^^”ㅡYeah, that’s right. Hongki ya, have you found hyung?……. So awkward, keke”ㅡ Kekekekekekekekekekekekekekekekekekekeke! Hyung-nim, will you welcome me if I visit the filming set? I just met Director Hong Seongchang few days back.
skullhong 우리형…왔다…^^
Translation: Our hyung… is back…^^
Credit: skullhong (1), skullhong (2), skullhong (3), skullhong (4), skullhong (5), skullhong (6) + ying1005@withtreasures (translation)

 
 

Followers

My Update