Friday, November 4, 2011

[Ameblo] 111029 Jaejin

ひさしぶり!
皆さん!
ひさしぶりです!!
僕たち 韓国の Remake ALBUM かつどうを しているどころです
にほんの 皆さんも ききましたか?
今回の ALBUMは かんこくで
すごく ゆうめいだった きょくを あつめて だしました
そして、さいきん 日本も 寒くなったと ききました
かんこくは 今 強い かぜがはやっています
にほんの みなさんも 気をつけてください!
また!!
s
Translation:
It’s been a long time!
Everyone!
It’s been a long time!!
We’re currently doing activities for our Korean Remake Album
Has everyone in Japan listened to it already?
In our ALBUM this time,
we’ve gathered some of the famous Korean songs.
And, we’ve heard that Japan is getting cold recently.
A flu virus is spreading widely in Korea right now.
Everyone in Japan, take care too!
See you again!!
Credit: Jaejin’s ameblo + ying1005@withtreasures (translation)
Share: Primadonnas' Island blog

 
 

Followers

My Update